Dorpsklep

huiskamer voor en door bewoners

De Dorpsklep is een onderdeel van de Vereniging Het Oude Dorp en is in 2017 gestart in een leslokaal in de voormalige Theo Thijssenschool op de Jasmijnstraat. In de Dorpsklep worden activiteiten georganiseerd voor en door bewoners die woonachtig zijn binnen het gebied Hessenweg, Looydijk, Soestdijkseweg, grenzend aan het gebied van het Het Oude Dorp en bewoners van het Kloosterpark. Door de activiteiten kunnen bewoners in contact komen met elkaar. Alle activiteiten zijn toegankelijk voor de leden van de Vereniging het Oude Dorp. In de Dorpsklep wordt eenmaal per twee weken gekookt en daarnaast is er eenmaal per maand een spelletjesavond. Door enthousiaste bewoners uit het dorp zijn een gezellige bierproeverij en een drukbezochte filmavond georganiseerd. In 2018 wordt gestart met een klaverjasdrive in het voorjaar vindt er een lentebokproeverij, een lentewandeling en wederom een filmavond plaats.

De werkgroep Dorpsklep bestaat uit de volgende bewoners: Marleen van der Wouw, Alyce Zandbergen (secretaris), Peet Meijer (penningmeester), Elaine F. Eppens, Annemiek Eggink en Ingrid Emmerik.

Voor informatie over aankomende activiteiten kijk op de website. Heb je vragen stuur een bericht aan de Dorpsklep via dorpsklep@vereniginghetoudedorp.nl.

Spelletjesavond eenmaal per maand

Bierproeverij tweemaal per jaar

Aanschuiven voor het eten tweemaal per maand

Agenda Dorpsklep