Dorpsklep

huiskamer voor en door bewoners

De Dorpsklep is een onderdeel van de Vereniging Het Oude Dorp en is in 2017 gestart in een leslokaal in de voormalige Theo Thijssenschool op de Jasmijnstraat. In de Dorpsklep werden activiteiten georganiseerd voor en door bewoners die woonachtig zijn binnen het gebied Hessenweg, Looydijk, Soestdijkseweg, grenzend aan het gebied van het Het Oude Dorp en bewoners van het Kloosterpark. Door de activiteiten kunnen bewoners in contact komen met elkaar. Alle activiteiten zijn toegankelijk voor de leden van de Vereniging het Oude Dorp.

Eind januari 2020 heeft de Dorpsklep de vaste locatie op de Jasmijnstraat verlaten. De werkgroep Dorpsklep blijft wel actief. Met het bestuur van de Vereniging Het Oude Dorp is overeen gekomen dat er een budget gereserveerd blijft voor het organiseren van activiteiten door mensen uit de buurt. Mocht je iets willen organiseren, neem contact op met de werkgroep Dorpsklep. En kijk op de agenda van de Dorpsklep voor de activiteiten die in de wijk plaatsvinden.

Voor informatie over aankomende activiteiten kijk op de website. Heb je vragen stuur een bericht aan de Dorpsklep via dorpsklep@vereniginghetoudedorp.nl.

De werkgroep Dorpsklep bestaat uit de volgende bewoners: Marleen van der Wouw, Alyce Zandbergen (secretaris), Peet Meijer (penningmeester), Elaine F. Eppens, Annemiek Eggink en Ingrid Emmerik.

Spelletjesavond eenmaal per maand

Bierproeverij tweemaal per jaar

Aanschuiven voor het eten tweemaal per maand

Agenda Dorpsklep